Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą technologiczną, specjalizującą się w tworzeniu nowoczesnych systemów Smart Home.
Specjalista ds. obsługi klienta w branży inteligentnych budynków
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej.
- Szkolenia instalatorów.
- Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań.
- Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami i zwrotami.
- Prowadzenie dokumentacji klientów.
- Analiza feedbacku użytkowników.
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne (automatyka, elektronika, informatyka lub pokrewne).
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. rok).
- Prawo jazdy kategorii B.
- Doświadczenie w pracy z mikrokontrolerami.
- Znajomość języka ukraińskiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2).
Oferujemy:
- Szkolenia.
- Zatrudnienie na warunkach B2B.