Dołącz do #Unikalnych, jako:
Specjalista ds. gwarancji
Lokalizacja Warszawa
Zakres obowiązków:
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia,
  • Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji,
  • Prowadzenie bieżącej korespondencji z Inwestorem oraz Kontrahentami,
  • Współpraca z Majstrem ds. gwarancji, kadrą budowy oraz innymi działami naszej spółki w zakresie rozpatrywanych reklamacji,
  • Przygotowywanie umów i zleceń na potrzeby realizacji prac naprawczych,
  • Budowanie dobrych relacji z Klientami,
  • Przygotowywanie rozliczeń rzeczowo-finansowych zrealizowanych prac naprawczych,
  • Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z reklamacjami,
  • Raportowanie i analiza bieżącej sytuacji reklamacyjnej,
  • Współpraca z innymi działami w ramach struktury organizacyjnej Spółki,
  • Współpraca z działem prawnym, kancelariami prawnymi, ubezpieczycielami – przy przygotowywaniu niezbędnej dokumentacji w sprawach spornych oraz odszkodowawczych.
Oczekiwania:
  • 1 rok doświadczenia w pracy w budownictwie: mieszkaniowym lub energetyczno-przemysłowym; mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie gwarancyjnym/posprzedażowej obsłudze Klienta,
  • Wykształcenie średnie/wyższe techniczne,
  • Angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
  • Sumienność, dyspozycyjność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista,
  • Systematyczność w pracy, planowaniu zadań i kontroli powierzonego budżetu,
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
  • Znajomość podstawowych aktów prawnych i norm budowlanych,
  • Umiejętność szybkiej analizy dokumentów takich jak umowy, karty gwarancyjne,
  • Dobra znajomość obsługi MS Office, w szczególności Word, MS Excel oraz Outlook.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w stabilnej spółce notowanej na GPW,
  • Możliwość rozwoju, zdobycia doświadczenia zawodowego oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją,
  • Pracę w młodym, zgranym i dynamicznym zespole,
  • Zapewniamy niezbędne narzędzia do prac,
  • Pakiet szkoleń i kursów poza organizacją oraz udział w bezpłatnych szkoleniach wewnętrznych w zakresie umiejętności technicznych i miękkich, dobierany indywidualnie do potrzeb pracownika,   
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych. 
Proces rekrutacji
Zgłoszenie do procesu rekrutacji Kliknij przycisk "Aplikuj" poniżej, a my przekierujemy Cię do formularza aplikacyjnego - jego uzupełnienie nie zajmie Ci więcej niż 5 min. Potwierdzenie otrzymania przez nas Twojego CV dostaniesz na maila.
Analiza Twojej aplikacjiProces analizy wszystkich kandydatów trwa 1-2 tygodnie (w zależności od liczby kandydatów). To moment, w którym decydujemy, kogo zaprosić do etapu spotkań – wcześniej potwierdzamy dyspozycyjność kandydata telefonicznie.
Spotkanie bezpośrednie lub rozmowa onlineW procesie rekrutacji szanujemy Twój i swój czas, dlatego na rozmowie będzie obecny zarówno rekruter, jak i Twój przyszły, bezpośredni przełożony. Spotkanie potrwa ok. godziny.
Oferta pracy / informacja zwrotnaPo udanym spotkaniu skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby przedstawić konkretną propozycję i ustalić wszystkie formalne szczegóły.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

UNIBEP S.A.

mazowieckie / Warszawa

Specjalista ds. gwarancji

Zakres obowiązków: Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia zgłoszenia do jego zamknięcia, Nadzór nad terminowym przebiegiem procesu reklamacji, Prowadzenie bieżącej korespondencji z Inwestorem oraz Kontrahentami, Współpraca z...

Aplikuj

Copyright © 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone Kierownik serwisu - oferty pracy dla fachowców i specjalistów