Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Lider ds. świadczenia usług
Miejsce pracy: Kraków
Numer: StPr/25/0980
OBOWIĄZKI:
Utrzymywanie odpowiednich poziomów zapasów w punktach odbioru WHS pierwszego poziomu na odpowiednich rynkach poprzez ścisłą współpracę z dystrybutorami i kierownikami BU w celu zapewnienia, że właściwe zamówienia są składane na czas, zgodnie z zapotrzebowaniem konsumentów; Wspólne planowanie z zespołem IBP i PM Exports (FF, OM), tak aby produkcja była dostosowana do zapotrzebowania konsumentów; w celu zapewnienia terminowego dotarcia na rynek; Efektywne zarządzanie zamówieniami i dokumentacją: (płynna realizacja zamówień); Zarządzanie zapytaniami klientów dotyczącymi ilości i terminów dostaw; Minimalizowanie zmian w zamówieniach w celu zapewnienia maksymalnej efektywności fabryki; Koordynacja od złożenia zamówienia przez dystrybutora do produkcji w całości i załadunku na czas w celu zapewnienia zapasów zgodnych z zapotrzebowaniem konsumentów; Zabezpieczenie dostaw produktu i dystrybucji nowego produktu na rynku/dystrybutorów (KONFIGURACJA NOWEGO KLIENTA, KONFIGURACJA NOWEGO PRODUKTU, KONFIGURACJA NOWEGO RTM, UTWORZENIE NOWEGO PORTU); Wspieranie procesów planowania i przepływów komunikacyjnych w odniesieniu do działów planowania sprzedaży i wysyłki dystrybutorów w celu zapewnienia właściwej współpracy z IBP; Współpraca z różnymi wewnętrznymi działami firmy i dystrybutora w celu zapewnienia skuteczności i wydajności działań związanych z planowaniem sprzedaży i dostaw poprzez odpowiednią koordynację, komunikację i wymianę informacji dla rynków, w tym ocenę i ulepszenia RTM; Prowadzenie lub udział w globalnych / lokalnych inicjatywach w celu osiągnięcia strategii rynkowych, operacyjnych lub łańcucha dostaw firmy; Prowadzenie programu współpracy z klientami; Zarządzanie przestrzeganiem standardów magazynowych (FIFO, jakość, temperatura itp.; Wprowadzanie nowych możliwości cyfrowych (składanie i przyjmowanie zamówień, codzienna widoczność zapasów, przepływy przychodzące i wychodzące itp.); Pełnienie roli pojedynczego punktu kontaktowego dla wszystkich skarg konsumentów związanych z rynkiem; Zapewnienie terminowej rejestracji skarg w systemie GCRS; Ścisła współpraca z IBP, Planowaniem Rynku, Jakością i Konsumentami w zakresie rozwiązywania problemów jakościowych; Organizowanie procesów biznesowych w przydzielonym obszarze roboczym zgodnie z zasadami, politykami i procedurami EHS; Przestrzeganie wszystkich zasad, polityk i procedur dotyczących środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa (EHS). Przechodzenie odpowiednich szkoleń EHS, stosowanie otrzymanej wiedzy w pracy; Zapewnienie pełnej zgodności z lokalnymi przepisami oraz politykami i procedurami firmy; Zapewnienie pełnej osobistej zgodności z systemem poufności mającym zastosowanie do wszelkich poufnych informacji handlowych i konkurencyjnych, w tym postanowień umowy dystrybucyjnej; Wspieranie i nadzorowanie kompleksowych procesów celnych i akcyzowych, w tym wsparcie procesu biznesowego planowania znaczków podatkowych poprzez zarządzanie (analiza i przekształcanie przepisów w SOP), operacje i kontrolę w pełnej zgodności z powiązanymi przepisami. (w tym DTS dla regionu MEA); Zapewnienie płynnej komunikacji i współpracy między filarami celnymi i akcyzowymi, a także ze wszystkimi powiązanymi interesariuszami; Zarządzanie budżetowaniem i kontrolą procesów kosztów dodatkowych w najbardziej wydajny i skuteczny sposób; Zarządzanie T&T na odpowiednich rynkach i obszarach geograficznych; Wsparcie rocznego procesu KYC.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: studia inżynierskie- inżynieria przemysłowa
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Poziom wykształcenia: wyższe, w tym ukończenie studiów inżynierskich.Kierunek wykształcenia: inżynieria przemysłowa.Doświadczenie zawodowe: min. 1.5 roku doświadczenia zawodowego, w tym na stanowisku analitycznym.Umiejętność zarządzania projektami, znajomość programu SAP, doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw,doświadczenie w zarządzaniu zapasami/danymi, umiejętność rozwiązywania problemów, zdolność do oceny ryzyka,doskonałe zarządzanie czasem, umiejętność planowania strategicznego, znajomość programów Microsoft (Excel, Word, PowerPoint, Outlook), umiejętność posługiwania się pojęciami i terminologią finansową (rachunek zysków i strat, rachunek przepływów pieniężnych) oraz zasadami cyklu budżetowego PM (OB, RF), zrozumienie informacji o klientach, zastosowań łańcucha dostaw, zrozumienie i zastosowanie pokrycia / trasy, zarządzanie zapasami, oraz zasad segmentacji, zarządzania wydatkami, prognozowania, umiejętność zastosowania zasad marketingu handlowego i zasad dotyczących kluczowych klientów, doświadczenie w firmach z branży FMCG będzie dodatkowym atutem. Znajomość języków obcych: angielski, poziom znajomości: min. C1 (brak wymogu certyfikatu)

Miejsce pracy:

Kraków


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 18 250 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

Klient portalu Praca.pl

śląskie / Rybnik

Inżynier ds. układów mechanicznych

Wsparcie w opracowywaniu kalkulacji i technologii usług hydraulicznych. Udział w wizjach lokalnych i procesie ofertowania. Przygotowanie dokumentacji realizacji usług. Wykonywanie pomiarów i badań technologicznych (próby ciśnieniowe,...

Aplikuj

Copyright © 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone Kierownik serwisu - oferty pracy dla fachowców i specjalistów