People make places
Kierownik Techniczny Miejsce pracy: Warszawa
O nas
ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi.
Zintegrowane usługi ISS obejmują Żywienie, Utrzymanie Czystości, Obsługę Techniczną, Wsparcie Administracyjne i Środowisko Pracy. Firma została założona w Kopenhadze w 1901 r. i rozrosła się do rangi światowego przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 450 000 pracowników. W Polsce ISS działa od 1995 r. i zatrudnia ok. 2 000 pracowników na obiektach w całym kraju.
www.pl.issworld.com
ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi.
Zintegrowane usługi ISS obejmują Żywienie, Utrzymanie Czystości, Obsługę Techniczną, Wsparcie Administracyjne i Środowisko Pracy. Firma została założona w Kopenhadze w 1901 r. i rozrosła się do rangi światowego przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 450 000 pracowników. W Polsce ISS działa od 1995 r. i zatrudnia ok. 2 000 pracowników na obiektach w całym kraju.
www.pl.issworld.com
Obowiązki:
- Zapewnienie prawidłowej pracy instalacji i urządzeń technicznych w obiekcie biurowym
- Zarządzanie zespołem techników
- Rozliczanie oraz analiza zużyć mediów
- Prowadzenie CRO urządzeń chłodniczych oraz książki obiektu budowlanego
- Przygotowywanie planów budżetowych dla obiektu (CAPEX, OPEX)
- Koordynacja i nadzór pracy firm zewnętrznych
- Ofertowanie oraz realizacja prac dodatkowych
- Koordynacja i zarządzanie podległymi usługami świadczonymi zgodnie z umową oraz przepisami prawa
- Promowanie bezpiecznego środowiska pracy
Wymagania:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (zarządzanie zespołem 2-7 osobowym)
- Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
- Uprawnienia zawodowe z zakresu SEP E+D do 15 kV
- Umiejętność opracowywania harmonogramu pracy zespołu oraz planowania PPM
- Obsługa komputera oraz znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook)
Mile widziane
- Znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
- Ambitną rolę dającą możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw
- Samodzielność w działaniu w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
- Realne możliwości rozwoju i nabywania nowych kompetencji
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Odpowiedzialne stanowisko z możliwością wpływania na rozwój i budowanie strategii firmy