Kierownik Działu Gospodarczego
Miejsce pracy: Gdańsk
R/101R24/AC

DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO:

  • zapewnienie ciągłości i jakości pracy obsługi administracyjnej dla obiektów i terenów Uniwersytetu,
  • bieżący monitoring stanu technicznego budynków oraz zgłaszanie potrzeb inwestycyjnych i remontowych,
  • zarządzanie działaniami na rzecz utrzymania porządku tj. czystości,  estetyki, BHP i bezpieczeństwa pożarowego w obiektach Uczelni,
  • ewidencja kosztów utrzymania budynków i ich optymalizacja, a także zarządzanie budżetem działu,
  • bieżące prace administracyjne związane z obszarem najmu i dzierżawy,  prace logistyczne przy ewentualnych przeprowadzkach, nadzór nad realizacją usługi wywozu odpadów,
  • współpraca przy organizacji uroczystości i eventów w ramach działalności Uniwersytetu,
  • udział w organizacji prac budowlanych, odbiorach i przeglądach technicznych w obiektach Uniwersytetu,
  • nadzór nad zabezpieczeniem i ochroną mienia Uniwersytetu,
  • nadzór nad ewidencją czasu pracy pracowników Działu Gospodarczego, ,
  • zarządzanie kalendarzem sal dydaktycznych będących w dyspozycji administracji centralnej,
  • prowadzenie gospodarki magazynowej.

OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie, techniczne),
  • minimum 2-letnie doświadczenie  na stanowisku zarządcy nieruchomości, w szczególności przy obsłudze nowych inwestycji,
  • doświadczenie w zarządzaniu kapitałem ludzkim; umiejętność efektywnej komunikacji i organizacji pracy zespołu,
  • praktyczna wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami, w tym wiedzy z zakresu prawa, prawa budowalnego, p-poż i BHP (licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • pełna samodzielność i inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów; umiejętność zarządzania sobą w czasie i odporność na stres,
  • wysoko rozwinięte umiejętności miękkie,
  • mile widziana praktyczna znajomość języka angielskiego (min. B2).
OFERUJEMY:
  • pracę w modelu stacjonarnym,
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne, dodatek za wysługę lat,
  • możliwość zakupu pakietu prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach,
  • dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci oraz refundacja wypoczynku dzieci,
  • działania na rzecz pracownika w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • możliwość skorzystania z karty sportowej z dofinansowaniem,
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie.
APLIKUJ TERAZ

Zobacz podobne oferty

LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.

podkarpackie / Rzeszów

Kierownik Sekcji Obsługi Bazowej

Wymagania: Wykształcenie wyższe (preferowane lotnicze) Licencja EASA PART-66 B1 lub B2 z co najmniej 1 wpisem na typ (B787, B737 NG/MAX) Co najmniej 8 lat doświadczenia w obsłudze technicznej statków powietrznych Doświadczenie w zarządzaniu...

Aplikuj

ISS Facility Services Sp. z o.o.

dolnośląskie / Wrocław

Koordynator ds. Administracyjno-Technicznych

Opis stanowiska: Koordynacja prac technicznych na obiekcie biurowym w zakresie: prac naprawczych, przeglądów urządzeń, reagowania na sytuacje awaryjne/usterki Zgłaszanie incydentów Prowadzenie bazy danych i planu rocznych przeglądów Audyty...

Aplikuj

Strabag Sp. z o. o.

mazowieckie / Warszawa, Śródmieście

Lider Obiektu PPOŻ

Zadania: nadzór nad wykonywaniem prac serwisowych zespołu technicznego w zakresie instalacji i systemów ppoż. codzienne obchody obiektu oraz weryfikowanie pracy najważniejszych urządzeń i instalacji raportowanie zgodnie z procedurami...

Aplikuj

Dussmann Polska Sp.z o.o.

mazowieckie / Warszawa

Koordynator Techniczny Obiektu

OFERUJEMY: Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności, Pracę w nowoczesnym obiekcie biurowym, Umowę o pracę, benefity pozapłacowe (szkolenia, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, inne), Wyposażenie we wszelkie...

Aplikuj

Copyright © 2019 Wszelkie prawa zastrzeżone Kierownik serwisu - oferty pracy dla fachowców i specjalistów