praca kierownika serwisu

Kierownik serwisu to stanowisko, które wymaga od zatrudnionego koordynowania pracy wielu zatrudnionych w serwisie osób. Ma on na zadanie rozdzielać zadania, nadzorować postęp wykonywanych pracy oraz raportować ich stan szefowi. Często musi umieć zarządzać pracą kilkunastu mechaników, którzy wykonują swoje obowiązki w różnych częściach kraju. Jego praca jest zatem bardzo urozmaicona oraz wymagająca wielu różnorodnych kompetencji do dobrego zarządzania.

Kierownik serwisu to osoba pośrednicząca pomiędzy zespołem serwisantów a menadżerami. Musi wykazywać się dobrym zorganizowaniem oraz zdolnością odpowiedniego rozdzielania zadań. Ważne jest również to, aby umiał motywować zespół do pracy oraz wiedział jak zachować się w przypadku pojawiających się w zespole konfliktów. Często jego praca jest również związana z klientami. Może mieć styczność ze zgłoszeniami od klientów dotyczącymi bieżących usterek. Głównie jednak do jego obowiązków należy planowanie napraw, remontów oraz przeglądów. Niezbędne jest również, aby procesy te zostały przez niego odpowiednio zoptymalizowane pod względem kosztów.

Kierownik serwisu może mieć również pod sobą cały magazyn, a zatem być odpowiedzialny za cały dostęp wszelkich elementów niezbędnych do pracy mechaników. W jego rękach jest również administrowanie oraz rozliczanie wykonanych projektów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *