Tydzień temu wróciłem ze szkolenia na które pojechałem jako tytułowana jednostka. Pojechałem tam jako kierownik serwisu Mszana Dolna. Wysłano mnie jako pracownika serwisu AGD. nic nie płaciłem za szkolenie i utrzymanie na nim, więc tym bardziej było mi ono na rękę. Szkolenie miało na celu pokazanie jakie zadania i obowiązki musi wykonywać kierownik serwisu. Szkolenie trwało tydzień i składało się z części teoretycznej i praktycznej. Na zajęciach teoretycznych prowadzący szkolenie mówił nam o wszystkich zadaniach kierownika. Na zajęciach praktycznych miały miejsce różne dialogi jakie codziennie musi wykonywać każdy kierownik. Praca jako kierownik serwisu wymaga ciągłych rozmów z klientami. Jeśli nie będziemy potrafili rozmawiać z ludźmi może nam się nie udać zyskać nowych klientów. Ja jestem kierownikiem serwisu urządzeń AGD. Zajmujemy się również sprzedażą AGD i naprawiamy wszystkie, które są na gwarancji, ale nie tylko. Za określoną opłatę można u nas naprawić wszystkie urządzenia AGD jakie ulegną awarii.