kierownik serwisu jak nim zostać

Kierownik serwisu to zdecydowanie nie praca dla każdego, jednak wiele osób, które w dziale serwisowym pracują, chętnie awansowałoby na to stanowisko. Wiąże się ono ze znacznie wyższymi zarobkami niż przeciętnego serwisanta oraz umożliwia rozwój, a także zwiększenie umiejętności, pozwalających podjąć pracę również w innych działach. Czym trzeba się wykazać, aby awansować na kierownika serwisu?

Kierownik serwisu często powoływany jest spośród najlepiej radzących sobie serwisantów. Zna on już zespół oraz realia funkcjonowania serwisu w swojej firmie. Wyróżnienie się pośród wykonujących podobne zadania pracowników może się jednak na pierwszy rzut oka wydawać trudne. Nie jest jednak niemożliwe. Przede wszystkim poza wykonywaniem swoich obowiązków jako serwisant, warto również rozwijać w sobie umiejętności przywódcze oraz pokazywać się przełożonym jako osoba, która przejmuje inicjatywę oraz chce się rozwijać.

Jeśli chcemy pracować jako kierownik serwisu w większej firmie, może się okazać, że przydatne będzie ukończenie dodatkowych kursów z zarządzania zespołem lub takich, które wzmacniają umiejętności komunikacji z innymi. Im więcej mamy w sobie naturalnych zdolności przywódczych, tym większa szansa, że uzyskamy awans na stanowisko kierownicze. Dbajmy zatem o to, aby je stale podwyższać.

2 komentarze

  • Avatar for Mariusz
    Mariusz

    Przede wszystkim trzeba mieć odpowiednie predyspozycje, nie każdy fachowiec nadaje się na stanowisko kierownicze.

    • Avatar for Kacper
      Kacper

      Oczywiście, do kierowania ludźmi trzeba mieć pewne predyspozycje, to ułatwia pracę.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *