kierownik serwisu gastronomicznego

Prowadzenie serwisu gastronomicznego to szansa dla wielu przedsiębiorczych osób na zarobienie całkiem niezłych pieniędzy. W tej branży bowiem bardzo liczy się czas. Kuchnia w restauracji nieczynna przez jeden dzień może przynieść właścicielom wiele strat. Często nie mogą sobie oni pozwolić na to, żeby serwisować sprzęt gastronomiczny w ciągu dnia. Dlatego też na rynku potrzebne są całodobowe serwisy gastronomiczne. A serwisy takie potrzebują odpowiednich osób na stanowiska kierownicze.

Jak wygląda praca takiego kierownika?

Kierownik serwisu gastronomicznego jest zaufaną osobą niejednego restauratora. Kiedy coś niespodziewanie się psuje, kierownik natychmiast dostaje telefon od restauracji. Powinien dążyć do tego, żeby reagować natychmiastowo. Dobry kierownik serwisu w tej branży musi bowiem rozumieć, jak istotna jest sprawnie działająca kuchnia. Aby mógł natychmiast pomagać restauratorom, musi mieć sprawnie działający zespół serwisantów. Do jego zadań należy więc zgromadzenie odpowiedniego zespołu, przeszkolenie go oraz dbanie o jego odpowiednią motywację.

Kierownik serwisu koordynuje wszystkie zlecenia, które wpływają do serwisu. Decyduje, którzy pracownicy będą zajmować się zleceniami. Jego praca nie jest raczej pracą typowo etatową. Często musi być dostępny pod telefonem po godzinach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *