pytanie

Praca kierownika serwisu jest bardzo różnorodna, dlatego wymaga poznania wielu zagadnień. Zdarza się, że niektórzy wiedzą z wyprzedzeniem, że czeka ich wyzwanie w postaci zarządzania zespołem serwisantów. W takiej sytuacji warto się lepiej przygotować do nowej roli. To pozwoli uniknąć wielu błędów związanych z budowaniem zespołu, swojej pozycji w nim oraz nowych zasad panujących w pracy.

Czego więc przyszły kierownik serwisu powinien się nauczyć, aby lepiej wykonywać swoje obowiązki?

Kierownik serwisu powinien przede wszystkim dowiedzieć się jak najwięcej o firmie, w której będzie pracować. Znacznie łatwiej jest w tym zakresie, jeśli kierownik awansuje w tym samym miejscu pracy. Jeśli jest to natomiast dla niego zupełnie nowa firma, musi się trochę bardziej zaangażować. Dobrą decyzją jest rozmowa z kilkoma osobami z zespołu. Dzięki temu dowie się, z kim będzie pracować oraz jakie zasady działania przyświecają zespołowi. Warto pokazać się od pozytywnej strony. Pierwsze wrażanie ułatwi zbudowanie miłej atmosfery w miejscu pracy.

Warto, żeby kierownik serwisu zadbał również o wiedzę merytoryczną. Najlepiej, jeśli przypomni sobie to, co wie o zarządzaniu, a także wdroży się w specyfikę branży. Świetnie, jeśli dowie się, jakie błędy popełniał jego poprzednik. W ten sposób będzie w stanie wyciągnąć odpowiednie wnioski na przyszłość.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *