Przedsiębiorcy w obecnej sytuacji zastanawiają się czy kierownik serwisu jest w stanie przejść na home office. Wszystko oczywiście uzależnione jest od działania firmy, a także sposobu jej działania. W przypadku, gdy przedsiębiorstwo prowadzone jest w odpowiedni sposób, kierownik serwisu nie powinien mieć większych problemów z pracą w domu.
Warto wiedzieć, że osoba na omawianym stanowisku jest odpowiedzialna nie tylko za funkcjonowanie danego serwisu, ale również koordynowanie i nadzorowanie wszystkich działań swojego personelu. Zadaniem kierownika jest opracowanie wewnętrznych procedur, a także norm, których celem będzie zmaksymalizowanie wydajności obsługi klientów danego serwisu. Wszystkie wspomniane czynności można zatem bez żadnego problemu wykonywać bez wychodzenia z domu.
Kierownik powinien również interweniować w bardzo ważnych zgłoszeniach reklamacyjnych. Wspomnianą czynność można jednak wykonać pracując w domu. Ponadto obecne możliwości pozwalają kierownikom prowadzenia ewentualnych szkoleń dla pracowników serwisu. Możliwe jest bowiem prowadzenie wideo konferencji, na których można nawet analizować bardzo trudne zgłoszenia czy weryfikować ich powtarzalność. Kierownik serwisu wraz ze swoim personelem mogą bez żadnego problemu zdalnie wyeliminować najczęściej pojawiające się nieprawidłowości.
jak uważam, że kierownik jest potrzebny na miejscu
jak już musi, to sobie poradzi na home office, ale też jestem zdanie żeby pracować w biurze
Kierownik powinien spotykać się ze swoimi pracownikami. Jednak to mogą być spotkania online.
Tak, teraz jest to często praktykowane.
Sytuacja zmusza do różnych rozwiązań.
Część wykonywanych przez kierownika obowiązków można spokojnie wykonywać z domu.
Zdecydowanie tak.