Kierownik serwisu może pracować w wielu branżach. Niektóre są mniej, inne bardziej specjalistyczne, a znalezienie odpowiedniej dla siebie może zająć trochę czasu. Jednym z pomysłów na znalezienie zatrudnienia może być praca jako kierownik serwisu sprzętu narciarskiego. To raczej praca sezonowa, ale może być ciekawym wprowadzeniem do zarządzania oraz zdobycia pierwszych doświadczeń w tym zakresie. Jak wygląda praca jako kierownik serwisu sprzętu narciarskiego?
Kierownik serwisu sprzętu narciarskiego ma wiele spraw na głowie. Głównym jego zadaniem jest przede wszystkim monitorowanie codziennych działań osób zatrudnionych przy serwisowaniu sprzętu. Jeśli mówimy o niewielkim serwisie, być może kierownik sam również angażuje się w codzienne działania związane z serwisowaniem. Zwykle jednak odpowiedzialny jest na rozpatrywanie zgłoszeń wpływających do serwisu, sprawy formalne, prawne, czy też kontakt z istotnymi klientami.
Kierownik serwisu narciarskiego musi również kontaktować się z producentami oraz podwykonawcami. Powinien także zwracać uwagę na to, jak pracuje jego zespół, motywować go oraz zachęcać do stałego działania. Jeśli zarządza zespołem w większym serwisie, powinien dbać o stały rozwój, gdyż praca taka może być wstępem do awansowania na kolejne stanowiska lub kartą przetargową podczas aplikowania do innego miejsca pracy.